birgittar.blogg.se

En som älskar Livet!!!!!

freda................

Publicerad 2012-11-16 07:18:00 i Allmänt,

fredagsmyz....................nja int vet ja hur man gör! int är he som på tv!
för de förata har ja ingent jobb,,,,för de andra har ja inga småbarn längre,,,,,,,,,,,
men Hasse brukar komma hem med en "gul chipspåse" orginal alltså!!!
å den får han äta upp själv!
nått myz ,,,,,,,,,,  nä va e de? efter 30 år va gör man?
Hasse kommer hem efter jobbet, vi äter midda, städar av bordet, ger hundarna mat
kokar en kaffekopp, släpper ut hundarna, sjunker ner i soffan ser 18 nyheterna,
hasse går ut , grejar i garagen, kollar förhoppningsvis hundarna.......
ja fixar diskmaskinen, grejar lite ¨sen är man så trött att man intar sängläge där efter 22.
Ja kallar ni de fredagsmyz`nja int vet ja!
Lite pensionärsliv,,,,,,,,jodå visst!
Nä nu är ja lite less på livet eller rättare sagt besviken
F........b att de skull bli så här!!!
ja skull ju ha fler barn.................men visst ja är gla i mina älskade två barn som vi har va vore livet utan dom........inte värt att leva !!!!!!
jag älskar mina barn men det gör så ont när dom mår dåligt, man vill ju liksom skydda dom från allt ont till tidens ände!!!
men men men av svårigheterna och törnar som dom går på,  bygger dom en inre styrka, verkligheten är tuff eller rättare sagt livet är ingen dans på rosor !!! det vej ja!!!!
fattar ni va ja menar,,,,,,,,,,,,,,,,ja är rätt dålig på att förklara å klä allt i ord men försöker iallafall!!!
nu ska ja vila lite, de blev inte så många timmars sömn inatt heller
Ha en bra da!!!
 å ert fredagsmyz ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta

Jag älskar vintern!!!! när kylan nyper i näsan, skoterkörning, kaffekokning å min man förståss!! jajustja mina barn åxå!!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela