birgittar.blogg.se

En som älskar Livet!!!!!

tiden går............

Publicerad 2012-11-01 08:10:41 i Allmänt,

alldeles för snabbt, ja hinner inte med!!!!
min pappa har nu varit borta i 8 månader å ja tänker forfarande på honom varje da på hur ahn skulle mått ida, va han å min mamma skulle gjort ida å hur tacksam han va för all hjälp do fick hans sista tid i livet! hur han stod i fönstret å vinkade när vi åkte därifrån efter ha skottat el burit in ved el bara hälsat på. Ja kan se honom i fönstret än ida när vi är till Skatträsk.
Ida ska ja va till pappas grav å tända nya ljus, är dit varje vecka å byter ut till nya ljus å ida får ja nog skotta fram ljungen å gravlyktan efter allt snöande.
Det brukar va så vackert me alla ljus, lyktor å dekorationer till allhelgona få se hur det ser ut i glommers.
Ha en trevlig helg allihopa!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta

Jag älskar vintern!!!! när kylan nyper i näsan, skoterkörning, kaffekokning å min man förståss!! jajustja mina barn åxå!!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela